søndag 19. desember 2010

4. Søndag i advent

Idag fikk hu mor sove litt lenger og det gjorde godt på en sliten skrott.
Da jeg stod opp (klokka 10)var det fyrt i ovnen og vi spiste en god frokost før ungene fikk pynte juletreet.
Jeg flytta kun på ett par kuler etterpå, siden det hang 4 stk på samme grein:)
Ellers synes jeg det har sin sjarm at det ikke er symmetrisk. Gleder meg masse til ungene kommer hjem med tova ulldotter som skal forestille engler og div pynt som skal på treet. Foreløpig henger det bare noen glitrende kongler.
Til slutt fikk Mikael sette på stjerna med god hjelp fra pappa, før mor tok på glitter:)



Da treet var ferdig tente vi 4. lyset i staken og spiste hjemmelaget julegodt. brente mandler med sjokolade (ja jeg har brent littt flere), vepsebol, baileyskuler og sigarkuler. mmm




Ellers har vi brukt dagen til aking i veien utenfor, (pappaen fikk kjempefart nedover med rumpebrett) og besøk til svigermor med julegaver:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar