mandag 11. januar 2010

Noen av mine tidligere prosjekter

I høst strikka jeg 2 like kjoler. 1 skulle bli gitt som en del av en dåpsgave til ei lita prinsesse som vi var faddere på og en ble gitt i barselgave til naboen som fikk ei lita prinsesse.













Jeg hadde aldri strikket sånn hullmønster (kast) før, men etter god veiledning fra mor gjennom telefonen satte jeg i gang:)

Det var jo ikke så vanskelig som jeg hadde forventet (men klarte ikke se tv samtidig med dette nei)














Når bare hullmønsteret var over var det jo bare rundt og rundt med rett.( da kunne jeg se tv samtidig)

Det eneste jeg ikke klarte helt selv var å hekle fint rundt kanten. Jeg kan IKKE hekle, samme hvor mye mor forklarte klarte jeg ikke få det til å se ut som det skulle.. Så kanskje hekling er noe jeg bør lære meg...

Det ferdige resultatet ble ihvertfall jeg veldig godt fornøyd med, så håper jeg jo de som mottok de og satte pris på de:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar