mandag 11. januar 2010

Noen av mine tidligere prosjekter del 3

Den eneste jenta på gubben sin side er ei herlig jente på 6 år. Hun har nettopp funnet ut at hun skal samle på servietter.

Så derfor så laget tante en koffert til å samle serviettene oppi.

Jeg fikk en vinåpner en gang og likte så godt boksen den lå oppi og tok vare på den. Så den passa perfekt til dette prosjektet mitt:)

Jeg malte toppen hvit før jeg brukte lilla servietter til å dekke oppsiden med (brukte decoupage lim) Så var det bare å pynte

Jeg gikk også gjennom hele min samling med gamle servietter (både de jeg samla og de som mor samla da hun var liten) Alle de jeg hadde flere av la jeg oppi boksen.

Lurer faktisk på om jeg skal lage en slik boks til meg selv og...










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar