mandag 11. januar 2010

Noen av mine tidligere prosjekter del 4

På min side fikk tantungene minnebokser. Minstejenta mi fikk nemlig en slik av tanta si ifjor. spurte om jeg kunne stjele ideen slik at ungene på min side og kunne få slike.

I minneboksen kan man legge ting man vil huske fra man var baby f.eks min første smokk, min første hårlokk, ultralydbilder, armbåndet fra føden m.m (kan selvfølgelig brukes til andre ting og, men akkurat disse har jeg laga som baby minne bokser)



Sånn så utgangspunktet ut (hadde ikke noen andre bilder av "før". Men her måtte jeg tape alt som ikke skulle bli hvitt. Etterpå fikk gubben i oppgave å spraye alle boksene hvite både inni og utenpå. (noe måtte jo han og bidra med i julegaver)

Så klippet og limte og surret og trykket og malte jeg ting på plass og voila....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar