søndag 7. mars 2010

Barselgave

Nå er det enda en liten baby som er født som fortjener en liten gave. Denne ganegen ble det ett sett med lue, smetteskjerf og tøfler.
Har funnet ut at det er veldig greit med sånne prosjekter som ikke tar så lang tid pr ting. Ser raskere fremgang da ;)


For anledningen er det lillejenta min sin baby som ble modell :)


Lue og skjerf fant jeg oppskrift på på Drops sine sider, men siden jeg aldri har heklet før og det skulle være heklekant rundt, passet det fint med en ferie hjemme hos mor. Så da fikk jeg lære litt hekling og :)


Tøflene fant jeg på en blogg som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på. Mor måtte hjelpe meg litt der og me å finne en enklere måte å strikke under dem på.


Utrolig greit med en mor som kan hjelpe!


Jeg likte settet kjempe godt, og håper mammaen og pappaen til lillegutt også liker det.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar