fredag 19. mars 2010

Min første Kari Traa lookalikelue:)


Min svoger har kjøpt seg ei Kari Traa lue til 300 kr. Da jeg så lua var det første jeg sa at det kunne jo umulig være så vanskelig å strikke en sånn selv. (min svigerinne sa at jeg fikk jo ikke Kari Traa merke på da...men det bryr jeg meg svært lite om:))

Helt tilfeldig såg jeg at Majas hobbykrok hadde begynt å strikke slike luer og hadde linket til en annen blogg der det stod oppskrift.

Satt en stund for å finne helt ut av bildene og hvilke mål å sånt jeg skulle bruke, men fikk det til til slutt:)

Dette er den første tingen jeg faktisk har strikket til meg selv og er godt fornøyd med resultatet. Maja har strikket flere og tror jeg må herme litt etter den siste lua hun har strikket til dattera.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar