fredag 19. februar 2010

Hemmelig venn

Idag kom mailen fra tulip.
Jeg har fått utdelt min hemmelig venn. Dette blir spennende. Allerede vært å kikka litt inne hos min nye venn for å finne ut hva vennen min liker.

Allerede nå er jeg kjempe nysgjerrig hvem som er inne hos meg å leter etter hva de kan sende til nettopp meg:)

Jeg kan jo hjelpe denne personen med å fortelle litt hva jeg liker (hvis den personen ikke klarer lese mellom linjene...hehe)

Jeg har fått en forkjærlighet for knapper av en eller annen grunn. Lageret er ikke stort, men jobber med saken.

Stoffer og garn og sytråder i alle farger og varianter er også spennende

Kanskje ei bok med mønster på barneklær finner veien til postkassen min?

Alt i alt er jeg vel egentlig altspisende av alt mulig hobbyting (og cola og sjokolade og snop)

Jeg gleder meg til det dukker opp en pakke hos meg:)

Tulip har gjort en kjempe jobb med å finne hemmeligvenn til 38 bloggere!

superspennende:)

3 kommentarer:

  1. Hei, nye blogger!
    Velkommen til bloggeland!
    Du er småbarnsmor, ser jeg. Det må være den travleste tiden i livet! Og likevel får du tid til håndarbeid, det er imponerende!
    Klem fra Nord-Troms!

    SvarSlett
  2. Knapper er også noe jeg elsker...husker jeg pleide å leke med knappene hos min tante da jeg var liten.
    Føltes nesten som om jeg fikk leke med en ekte skattekiste!!;)

    Lykke til med hemmelig venn!

    SvarSlett
  3. Knapper ja, en ting man liksom aldri får nok av! De er jo dekorative i et norges glass og! ;)
    Lykke til med din hemmelige venn - jeg er spent på min

    SvarSlett