søndag 10. juli 2011

Nytt strikkepinneetui:)

Det forrige strikkepinneetuiet jeg lagde er blitt veldig "slafsete" så da var det på tide med ett nytt:)
Dette er laget litt anderledes enn forrige og det gjør også at det tar mye mindre plass.

Det svarte trekket er fra en sånn ryggsekk/veske sak som kom fra min svigerinne (helt ubrukt:O) Trekket inni er ett putetrekk og strikken rundt er fra en av de gamle jakkene til storegutten.

Denne gangen har jeg også skrevet på hvilket nr strikkepinne som skal være hvor.
Sammenrulla og kompakt:) Nå må jeg bare se om jeg finner alle strømpepinnene som er forsvunnet...

Er sydd litt sånn på gefülen (aner ikke hvordan det skrives) og putetrekket blelitt skjevt i tillegg til skrukkete...men jaja nytten skal det nok gjøre uansett:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar