lørdag 11. juni 2011

Kan være effektiv...

Jeg kan være ganske så effektiv når jeg setter igang med noe.
Spesielt når jeg stresser litt med tanke på om huset blir solgt og om vi kommer oss avgårde med ett flyttelass før storegutt begynner på skolen og jeg popper...

Så den siste uka har jeg strikket strikket og strikket..forstod ingenting av mønsteret da jeg starta, men etter en del prøving og feiling ser det ihvertfall rett ut. Så da jeg var ferdig med ene foten syntes jeg ikke maskeøkningen var fin nok...så da starta jeg på nytt...


Men igår ble den altså ferdig, denne tjukke gode utedressen til mini...(mangler knapper enda da..) Så nå kjenner jeg at jeg begynner å føle på stress igjen før visningen på mandag...så da blir vel lua , sokker og votter strikket i en fei...innimellom skolearbeid, husarbeid, sol og lek med unger, matlaging, tur med Grizzly, osvosvosv...pjuuuh

Hvis huset ikke blir solgt iløpet av neste uke så blir vi nok i dette fylket 1 år til...Vil ikke ta storegutt ut av 1.klasse midt i året...og jeg vil helst ha ett hus å bo i når mini bestemmer seg for å komme ut..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar